Temizleyip paklayıp beni
Adının hoş türküsünü öğrettin
en tatlı melodilerle fısıldayayım diye.
Güzel masallar anlattın kahramani sen olduğun
Öyle bildim ki seni
Beni tanıyanlar başka birini bilmem sandı
Sonra birgün hazır edip beni makamında
Yanaştın olmadığın biri gibi yanıma
Kabzalı kuşak sarıp çepeçevre belime
Tebessüm eden dudaklarımı mühürledin
Sonra en keskin kılıçları verip de elime
Birde savaş dedin benimle.
Elim kolum bağlı onun emrine...
Ama öyle sınırsız bir adamımdır ki ben
Kafirleri tövbe ehli sanırsınız kötülüğümde
Ve bu kılıçlar anca beni keser bilirim
Çünkü cevheri bendendir onların
Dilim kadar keskindirler bilirim
Ama ben emir ehliyim
Sallamaktan çekinmem asla
Kalbine isteyenin kalbine
Kalbime istersen kalbime saplarim.
Hüseyin Ütün

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beraber Olabilirdik (Şiir)

Ruhların Okyanusu

Dante: Kayıp Cennet - 2 (Fantastik Roman)