Koparılmış Çiçekler (Şiir)


Yaşamam bile sorunsa sana; bu nasıl ihtiyaç, nasıl sevgi sendeki
Mutsuz olmayalım o halde,
Evet kansız ve gürültüsüz bitirelim bu işi.
Çiçeklerimi kopardığın her zaman
Bunun benim aşk anlayışım olmadığını biliyordun
Düşünüyorum ki; daha büyük bir şeyler olduğunu biliyorsun
Rüzgarlar ve yağmurlar altında sevişmekten, daha yoğun bir şey.
Ama son çıkardığın fırtına beni bir hayli üzdü bilmelisin,
Küsmek ne kelime, bütün gün lanet edip duruyorum.
Sonsuz ikilikte; beni iterek kendine çekmek aman ne marifet
Pes ediyorum, sen kazandın.
Yaraladın bu sefer gerçekten.
Aman ne marifet kör adamı kendine aşık etmek!
Ama böyle seviyorsun demek.
Sevgilim; son fırtınandan sonra, kalbim paramparça oldu; bilmelisin.
Beni iyi bitirdin.
Hüseyin Ütün

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beraber Olabilirdik (Şiir)

Ulu Meyve Ağacı (şiir)

Ruhların Okyanusu